Comparatie (0)
x

Returnarea produselor

Retur garantat

Fara indoiala ca e comod si confortabil sa cumperi de pe premiumstore.ro. Dar cumparaturile online sunt diferite de cele din revista. Fie si numai pentru ca nu poti sa vezi produsele cu proprii tai ochi, sa le atingi, sa le incerci, sa le probezi.

 

Esti motivat, pentru ca ai la dispozitiile 14 zile calendaristice sa te razgandesti. Altfel spus, ai peste 1,2 milioane de sanse sau tot atatea secunde sa te convingi ca a fost o decizie corecta sa cumperi din magazinul online Premium Store.

 

Care sunt conditiile de retur?

In primul rand, este bine sa stii ca serviciul Retur Garantat se refera doar la produsele comandate si platite pe premiumstore.ro. Pentru produsele cumparate din reteaua de magazine Premium Store, fie in mod direct, fie prin acest serviciu Rezervare Online, este posibila returnarea conform regulilor si conditiilor de aici.

 

In al doilea rand, te poti razgandi doar cu conditia sa cumperi in calitate de persoana fizica. Asadar, in cazul in care faci achizitii pentru o persoana juridica si documentele ce insotesc comanda din magazin online (de exemplu, factura fiscala, garantie, aviz de insotire etc.) sunt emise pe numele acestor persoane juridice, produsul achizitionat nu se incadreaza in conditiile de retur.

 

Cum se calculează termenul de retur?

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care ai intrat in posesia efectiva a produselor comandate. In cazul unei comenzi formate din mai multe produse care sunt livrate separat, de la data la care ti s-a livrat ultimul produs.

 

Ce trebuie sa fac cand vreau sa returnez un produs?

Daca vrei sa returnezi un produs, trimite un email la comenzi@premiumstore.ro, unde sa specifici codul produsului si intentia de returnare.

Te vom contacta pentru a stabili impreuna modalitatea concreta prin care poti sa returnezi produsul. Vei putea fie sa ni-l trimiti prin curier, fie sa ni-l aduci intr-unul din magazinele eligibile din reteaua Premium Store, la alegerea ta. Costul transportului pentru retur este suportat de client.

 

Cum imi primesc banii inapoi?

Iti vom returna banii folosind aceeasi modalitate de plata ca aceea folosita de tine in tranzactia initiala, in cazul in care nu optezi sa-i primesti altfel (de exemplu, ai platit in numerar curierului, dar vrei banii in cont).

 

Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data returnarii produsului. Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia ca produsul returnat sa ajunga la noi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

Produsul returnat trebuie sa se afle in aceeasi stare in care ti-a fost livrat, in ambalajul original. Daca ai acceptat livrarea produsului desi prezinta diverse neconformitati si ni-l returnezi in aceeasi conditie, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine. Iti oferim gratuit serviciul Verificare Colet tocmai pentru a evita astfel de neintelegeri, apeleaza cu incredere la el.

 

Produsul returnat va fi intotdeauna verificat dupa ce-l vom receptiona de la tine. In eventualitate ca ai retunat un produs cu neconformitati, vom putea decide in urma evaluarii acestora sa retinem o suma din cauza returului pentru a compensa diminuarea valorii produsului.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?

In functie de natura ori specificul lor, anumite produse nu vor putea fi returnate. Vor fi asadar exceptate de la retur:

  • produsele susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid;
  • produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, desigilate de tine dupa livrare;
  • inregistrarile audio sau video sigilate, ori programele informatice sigilate, care au fost desigilate si utilizate de tine dupa livrare;
  • continutul digital care nu iti este furnizat pe un suport material.
  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice  / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.

  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

 

Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta unei comenzi. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari repetate de retur.

 

Info 3D Secure: reprezinta o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub visa (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

 

Not keeping Data: Datele cardului de plata ale Clientului / Utilizatorului / Cumparatorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate către PremiumStore, ci doar de către Institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizată sa presteze de servicii identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat anterior introducerii datelor.

 

PREMIUM STORE SRL cu sediul in București, str. Nicolae Caramfil nr 87, prelucrează informații personale în calitate de Operator de date cu caracter personal. Informațiile colectate vor fi utilizate în următoarele scopuri:
More information