Premium Store-1
FAQ
Pot achiziționat un produs prin Programul “Rabla pentru electrocasnice”? Pot achiziționat un produs prin Programul “Rabla pentru electrocasnice”?

Da, preluarea este gratuită doar pentru București–Ilfov, cu condiția să fie solicitată la plasarea comenzii. Clientul trebuie să se ocupe de scoaterea produsului vechi din funcțiune și de pregătirea acestuia pentru predare.

Este responsabilitatea clientului să pregătească produsul vechi pentru preluare – nu este luat în calcul automat fără pregătirea acestuia. Din motive practice, trebuie să fie demontat și scos din funcțiune înainte de predare.


Cum pot afla unde este coletul meu?

Odată ce comanda este preluată de curier, veți primi AWB-ul prin email. Cu acest cod puteți verifica statusul livrării direct pe platforma curierului.

Cum pot modifica o comandă plasata?

Da, comanda poate fi modificată atât telefonic (+40 771 048 811 – apel sau WhatsApp), cât și prin email la comenzi@premiumstore.ro.

Cum pot anula o comandă?

Da, comanda poate fi anulată în aceeași manieră: telefonic (+40 771 048 811 – apel sau WhatsApp) sau prin email la comenzi@premiumstore.ro, atâta timp cât comanda nu a fost preluată pentru livrare.

In cat timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?

Pentru un retur, suma achitată la plasarea comenzii va fi returnată în contul IBAN al clientului, conform legislației (drept de retragere în termen de 14 zile calendaristice).

Pot depozita produsele achiziționate de la dvs?

Da, putem depozita gratuit produsul pentru 30 de zile. După această perioadă, se va percepe o taxă de 75 lei/produs/lună.