Premium Store-1
Returnarea produselor

Politica de Returnare a Produselor – PREMIUM STORE

Ne dorim să fii pe deplin mulțumit de achiziția ta, iar returul produselor comandate pe premiumstore.ro este facil și sigur.


1. Dreptul de retur

Conform legislației în vigoare (Ordonanța nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor), ai dreptul să returnezi produsele comandate online în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, fără a fi nevoie să motivezi decizia.

Termenul de 14 zile începe să curgă de la data la care ai intrat în posesia efectivă a produsului (sau a ultimului produs, în cazul unei comenzi cu mai multe produse livrate separat).


2. Verificarea produselor la primire și semnalarea defectelor estetice

  • La primirea coletului, este obligatoriu să verifici starea produselor și ambalajului în prezența curierului;

  • Orice deteriorare vizibilă, modificare fizică, lovitură, ciobire, zgârietură sau șoc mecanic/electric trebuie semnalată imediat, fie prin completarea și semnarea avizului de primire al curierului, fie prin contactarea noastră rapidă prin apel telefonic sau trimiterea de fotografii pe WhatsApp în maxim 48 de ore de la recepția produsului;

  • Produsele sunt asigurate pe durata transportului, astfel încât eventualele daune sunt acoperite, cu condiția respectării procedurii de semnalare.


3. Condiții generale pentru retur

Pentru ca returul să fie acceptat, produsele trebuie:

  • Să fie în starea în care le-ai primit, neutilizate, nealterate și neînsoțite de urme de murdărie;

  • Să fie returnate în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile, instrucțiunile, cadourile și documentele primite;

  • Etichetele și ambalajele originale să fie intacte, fără a fi rupte sau deteriorate;

  • Să nu prezinte modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice, decât dacă acestea au fost semnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la primirea produsului.


4. Produse pentru care returul NU este acceptat

Nu pot fi returnate produsele care:

  • Prezintă modificări fizice (lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice) care nu au fost semnalate în primele 48 de ore de la recepție;

  • Lipsesc accesorii, componente, sau cadouri primite împreună cu produsul;

  • Prezintă urme de folosire excesivă, intervenții neautorizate, murdărie, deteriorări cauzate de utilizare necorespunzătoare;

  • Nu mai sunt în ambalajul original și au fost utilizate;

  • Sunt produse cu caracter personalizate sau comandate special, pentru care s-a efectuat plata în avans;

  • Sunt produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau igienă și au fost desigilate (de exemplu: produse cosmetice, electronice sigilate, software);

  • Sunt conținut digital livrat electronic, care nu sunt furnizate pe suport material;

  • Sunt produse perisabile sau cu termen scurt de valabilitate.


5. Procedura de retur

Pentru a returna un produs:

  1. Trimite un email la comenzi@premiumstore.ro, specificând codul produsului și intenția ta de retur;

  2. Vei fi contactat pentru a stabili modalitatea de returnare: trimitere prin curier (costul returului este suportat de client) sau predare la unul dintre magazinele PREMIUM STORE;

  3. Produsul trebuie ambalat corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.


6. Rambursarea banilor

  • Vom returna suma plătită prin aceeași metodă de plată folosită inițial, sau prin altă modalitate agreată cu tine;

  • Rambursarea se face în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii și verificării produsului returnat;

  • Rambursarea este condiționată de respectarea condițiilor de retur și integrității produsului. În caz de deteriorări sau lipsuri, putem reține o parte din sumă pentru a compensa diminuarea valorii produsului.


7. Recomandări și precizări suplimentare

  • Te încurajăm să verifici produsele imediat după primire și să folosești serviciul gratuit de Verificare Colet oferit la livrare, pentru a evita eventualele neînțelegeri;

  • Pentru achizițiile făcute pe numele persoanelor juridice, returul nu este aplicabil conform legislației;

  • În caz de practici abuzive sau solicitări repetate de retur, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.


8. Securitatea plăților online – Info 3D Secure

Plățile online sunt securizate prin sistemul 3D Secure, care presupune o autentificare suplimentară a cumpărătorului, pentru siguranța tranzacțiilor. Datele cardului nu sunt stocate de PREMIUM STORE, ci doar de instituția autorizată pentru procesarea plăților.