Livrare atentă în orice punct

Livrare oriunde în România

Îți înțelegem nerăbdarea. Ai apăsat butonul „Trimite Comanda” și, brusc, te năpădesc o sumedenie de întrebări. La cele legate de livrare îți răspundem aici. La cele despre sensul vieții... încă medităm

Singura întrebare la care avem un răspuns sigur este: „Ce înseamnă oriunde?”
Ei bine, oriunde înseamnă exact acolo unde vrei tu — atâta timp cât locația se află pe teritoriul României.

 Termenul de livrare

  • Pentru produsele aflate în stoc, fie că sunt comandate online sau din magazinele Premium Store, termenul de livrare este în mod normal între 5–7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

  • Vei fi contactat prin email, telefon sau WhatsApp pentru confirmarea detaliilor privind livrarea.

 Important:
Pentru produsele indisponibile la comandă, termenul poate varia în funcție de stocul furnizorului sau producătorului – între câteva zile și până la 1–3 luni. Te vom ține informat prin email sau telefon.

  • În cazul produselor disponibile la precomandă, termenele afișate pe site pot fi modificate de producător în funcție de eventuale întârzieri sau schimbări de lansare.

  • În perioadele aglomerate (sărbători, Black Friday, condiții meteo severe etc.), termenul de livrare se poate extinde până la 10–15 zile lucrătoare.


 Când se livrează

  • Livrările se efectuează de luni până vineri.

  • Nu se oferă un interval orar fix, însă:

    • Vei primi pe email factura fiscală și AWB-ul coletului.

    • În ziua livrării, curierul te va contacta prin SMS sau telefonic pentru confirmarea livrării și stabilirea intervalului estimativ.


 Cum decurge livrarea

  • După plasarea comenzii, vei primi un mesaj de confirmare cu preluarea comenzii de către curier.

  • Pentru produsele cumpărate direct din magazinele fizice, consultanții Premium Store îți oferă toate detaliile privind livrarea.

 Dacă nu ești disponibil în ziua livrării:

  • Curierul va face o a doua încercare.

  • Dacă nici a doua tentativă nu are succes, coletul va fi returnat către un depozit Premium Store.

În această situație:

  • Ne poți contacta pentru reprogramarea livrării.

  • Se va percepe o taxă suplimentară, care va fi achitată curierului la livrare.

  • Dacă nici a doua tentativă de livrare nu reușește, va fi necesară plata în avans pentru comenzile viitoare.


 Verificarea coletului la livrare

Te rugăm să verifici coletul în prezența curierului, imediat ce îl primești.
Dacă observi deteriorări vizibile (ambalaj rupt, produs spart sau defect), ai dreptul să refuzi coletul pe loc, fără costuri suplimentare.

 Este foarte important să ne contactezi de urgență, pentru a putea relua rapid procedura de retrimitere a coletului sau înlocuirea produsului.

 Orice reclamație legată de integritatea produsului, formulată după livrare și semnarea de primire conformă (aviz/confirmare de predare), nu va mai putea fi luată în considerare.