Comparatie (0)
x

Livrarea produselor

Livrare Oriunde

Iti intelegem nerabdarea. Ai apasa butonul "Trimite Comanda" si simti cum te napadesc brusc o sumedenie de intrebari existentiale. La cele care privesc livrarea comenzii tale iti raspundem aici. La cele despre sensul vietii inca mai meditam. Singura dintre ele pentru care avem un raspuns cert este "ce inseamna oriunde?" Cand e vorba despre livrarile de la Premium Store, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. Atata vreme cat locatia respectiva se afla pe teritoriul Romaniei.

 

Care este termenul de livrare?

Pentru cumparaturile din reteaua de magazine Premium Store sau pentru produse in stoc sau cu stoc limitat comandate din magazinul online, termenul standard de livrare este de 5-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, daca produsul este in stoc la PREMIUM STORE. Veti fi contact telefonic sau prin e-mail pentru detalii privind livrarea produselor comandate. 

 

Pentru produsele indisponibile la comanda, termenul poate fi mai lung sau mai scurt, in functie de stocurile producatorilor. Te vom suna sau vom trimite email pentru informarea termenului estimat de livrare. In cazul in care produsul nu este in stoc la furnizor si / sau producator, termenul de livrare poate varia intre 1-3 luni. Termenul de livrare poate fi reconfirmat de asemenea si in cosul de cumparaturi.

 

Pentru produsele disponibile la precomanda, termenele estimate de livrare afisate in pagina vor putea fi oricand modificate de producatori, in functie de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

 

Este bine sa stii insa ca in perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), termenul de livrare se poate prelungi pana la 10-15 zile lucratoare.

 

Cand se fac livrari?

De luni pana vineri, intre orele 10:00-18:00.Curierul va contacteaza cu cel putin 30 minute inainte de livrare.

 

Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?

Pentru comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi mesajul de confirmare privind preluarea coletului de catre curier in vederea livrarii. 

 

Pentru produsele cumparate din reteaua de magazine, poti sa afli toate detaliile privind livrarea de la consultantii de vanzari Premium Store.

 

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de companie de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Aceasta notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua respectiva. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre unul din depozitele Premium Store.

 

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta, pe care urmeaza sa o achiti curierului la livrare. Este bine sa stii ca daca si a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.

Aveți întrebări?

Scrieți-ne pe WhatsApp și vă vom ajuta cu plăcere!

PREMIUM STORE SRL cu sediul in București, str. Nicolae Caramfil nr 87, prelucrează informații personale în calitate de Operator de date cu caracter personal. Informațiile colectate vor fi utilizate în următoarele scopuri:
More information