Comparatie (0)

Livrare la domiciliu

Livrare Oriunde

Iti intelegem nerabdarea. Ai apasat butonul ”Trimite Comanda” si simti cum te napadesc brusc o sumedenie de intrebari existentiale. La cele care privesc livrarea comenzii tale iti raspundem aici. La cele despre sensul vietii inca mai meditam. Singura dintre ele pentru care avem un raspuns cert este ”ce inseamna oriunde?”. Cand e vorba despre livrarile de la Premium Store, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. Atata vreme cat locatia respectiva se afla pe teritoriul Romaniei.

Care este termenul de livrare?

Pentru cumparaturile din reteaua de magazine Premium Store sau pentru produsele in stoc sau cu stoc limitat comandate din magazinul online, termenul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In pagina de prezentare a oricarui produs iti vom afisa intotdeauna termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iti va fi reconfirmat de asemenea si in cosul de cumparaturi.

Pentru produsele disponibile la comanda, termenul poate fi mai lung sau mai scurt, in functie de stocurile producatorilor. Iti vom afisa intotdeauna termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iti va fi reconfirmat de asemenea si in cosul de cumparaturi.

Pentru produsele disponibile la precomanda, termenele estimate de livrare afisate in pagina vor putea fi oricand modificate de producatori, in functie de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

Este bine sa stii insa ca in perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), termenul de livrare se poate prelungi pana la 10 zile lucratoare.

Cand se fac livrari?

De luni pana sambata, intre orele 10:00-18:00.

Ce inseamna mai exact ”la usa”? 

Livrarea pana la usa chiar asta inseamna, ca iti vom livra coletul pana la usa apartamentului. Sau pana la poarta, in cazul in care adresa de livrare este la casa.

Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?

Pentru comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi mesajul de confirmare privind preluarea coletului de catre curier in vederea livrarii. 

Pentru produsele cumparate din reteaua de magazine, poti sa aflii toate detaliile privind livrarea de la consultantii de vanzari Premium Store.

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre unul din depozitele Premium Store.

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.

Premium Store

Înregistrați-vă gratuit și bucurați-vă de multe avantaje!

Înregistrează-te acum >

Serviciile noastre

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

0770202296

office@premiumstore.ro

De ce Premium Store?

Descoperă calitatea, perfecțiunea și fiabilitatea.

Pe aici >

Găsește magazinul în apropiere!

Găsește magazinul cel mai apropiat de tine pe www.premiumstore.ro/magazine

Caută acum >

PREMIUM STORE SRL cu sediul in București, str. Nicolae Caranfil nr 87, prelucrează informații personale în calitate de Operator de date cu caracter personal. Informațiile colectate vor fi utilizate în următoarele scopuri:
More information