Comparatie (0)
x

FAQ

Pot achiziționat un produs prin Programul “Rabla pentru electrocasnice”?

Nu, in acest moment nu am aderat la programul “Rabla pentru electrocasnice”.

Cum pot afla unde este coletul meu?

Poți folosi AWB-ul primit in e-mail-ul de confirmare al comenzii tale online pentru a verifica statusul livrării direct pe site-ul partenerului de curierat.

Cum pot modifica o comandă plasata?

Sigur. Poți reveni cu o solicitare la adresele de email: comenzi@premiumstore.ro ; support@premiumstore.ro, sau la numerele de telefon: 0771048811 ; 0772283123.

Cum pot anula o comandă?

Poți anula o comandă trimițând o solicitare la adresele de email: comenzi@premiumstore.ro ; support@premiumstore.ro, sau la numerele de telefon: 0771048811 ; 0772283123.

In cat timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?

Termenul de rambursare a sumei aferente returului este de cel mult 14 zile de la data cererii de retur si primirea produsului returnat. Va rugam consultați condițiile de retur aici

Pot depozita produsele achiziționate de la dvs?

Da, oferim serviciul de depozitare pentru produsele achiziționate de la PREMIUM STORE; astfel, beneficiezi de depozitare GRATUITA pentru o perioada de 30 de zile de la data facturii.

Aveți întrebări?

Scrieți-ne pe WhatsApp și vă vom ajuta cu plăcere!

PREMIUM STORE SRL cu sediul in București, str. Nicolae Caramfil nr 87, prelucrează informații personale în calitate de Operator de date cu caracter personal. Informațiile colectate vor fi utilizate în următoarele scopuri:
More information